zaterdag 13 juli 2013

pink ribbon-slipper

Voor mijn schoonzusje maak ik iedere chemokuur een kaart, om haar te steunen in haar gevecht tegen borstkanker, steeds probeer ik iets nieuws te verzinnen om te maken zo begon ik met een pink ribbon lintje, een klavertje vier enz...... dit keer werd het een zomerse slipper met wederom het pink ribbon teken erin verwerkt........

Hier even haar foto van het slippertje...... ik vergeet nogal eens een foto te maken als de kaart klaar is..........

Het patroontje heb ik bij @Maak Het FF gevonden.

1 opmerking:

  1. Wauw ik vind het een heel mooi idee dat je mijn slippertjes patroon hiervoor gebruikt hebt en wat lief dat je haar op die manier steeds een steuntje in de rug geeft! Heel veel sterkte voor haar met deze moeilijke strijd...ik hoop van harte dat ze hem wint!! Liefs, Maddy

    BeantwoordenVerwijderen