zondag 12 februari 2012

wandelen in de sneeuw

Vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt in de bossen bij 'vijf eiken', je hond mag er niet los..... we hebben het risico maar genomen. Er lag nog een lekker laagje sneeuw, Axy mocht mee en Paul bediende de camera. Gisteren was Paul ook al geweest en hij wist een prima route..... oké het was ietsje té ver voor mij maar ik had het niet willen missen. Zeker al maanden terug dat ik zo ver ging wandelen en zonder Paul durf ik het ook nog niet. Dan heb ik nog net ff iets te veel last van mijn 'beperkingen' . En Axy die genoot.... weer eens lekker met het baasje alleen op pad.........
 valt echt niet op hoor.......
 nog steeds verliefd op deze knappe vent...............
 gogogogooooooooo
 al slippend de bocht door............
Nog steeds mijn beste maatje................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten